فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

* * * * توجه * * * * توجه * * * *

با سلام خدمت شما دوستان عزیز.

در چند روز اخیر مشکلاتی در سیستم ذخیره عکس های وبلاگ به وجود آمده بود که خوش بختانه خیلی هم جدی نبود و عکس های از دست رفته به وبلاگ بازگردانی شد و در همین جا از شما دوستان عزیز که همیشه همراه من بودید درخواست بخشش دارم و امید وارم که دیگه به چنین مشکلاتی بر نخورم چون واقعا ترمیم مطالب از دست رفته سخت و وقت گیر بود.

از شما هم تشکر می کنم و می خوام که اگر چنان چه مشکلی در قسمتی از بلاگ وجود داشت من رو مطلع سازید تا در به روز رسانی و شکوفایی هرچه بیشتر این وبلاگ سهیم باشید.


با تشکر

مدیریت وبلاگ پیکو

نظرات 1 + ارسال نظر
Gold*Boy سه‌شنبه 25 خرداد 1389 ساعت 02:54 http://photocloob.net

سلام وبلاگ خوبی داری
می خواستم بهتون یه سایت کلیکی معرفی کنم که واقعا پول میده من خودم ازش 20000 تومون گرفتم اینم شماره فیشش SABA١٥٣٠٨٨١١٢٧٢١٥٨١٩
فقط کافی از طریق لینک زیر عضو بشی بعد هم تبلیغات تو سایتت بزاری
http://www.oxinads.com/?i=8963
در ضمن اگه میشه به سایت ما هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد