فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

عکس های شمال -- عکس های انزلی

سلام خدمت شما دوستان عزیز امشب چند عکس از انزلی رو برای شما میگزارم که هفته پیش گرفتم و از کیفیت و دقت خوبی برخوردارند.

امیدوارم که از اون ها لذت کافی ببرید...


عکس ۱ :



عکس ۲ :



عکس ۳ :



عکس ۴ :



نظر یادتون نره...!

یا حق!

عکس های حیوانات -- کبوتر

با سلام خدمت شما دوستان عزیز امروز یک عکس جالب براتون دارم از یک کبوتر که در چراغ طراس اتاق من لانه کرده و ظاهرا بدش هم نمیاد که من چند عکس ازش تهیه کنم و حسابی هم جا خوش کرده...!



نظر یادتون نره...!

یا حق!

عکس های تهران -- تنگه ساواشی

سلام دوستان عزیز امروز چند عکس هر چند محدود ولی زیبا از یکی از بهترین نقاط توریستی اطراف تهران رو مگزارم که تنگه واشی معروفه و نزدیک فیروز کوه.

پیشنهاد می کنم برید و ببینید چون جای فوق العاده زیبایه و راه اون از وسط رودخانه رد می شه.


عکس ۱ :


عکس ۲ :


عکس ۳ :



نظر یادتون نره...!

یا حق!