فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

عکس های شمال -- چالوس

سلام به شما دوستان گل ببخشید که یک وقفه طولانی افتاد و من نتونستم که یه مدت براتون مطلب بگزارم.

اما امشب با دست پر اومدم و 4 عکس از شمال کشو و مناظر زیبای اونجا براتون می زارم امیدوارم که خوشتون بیاد و جبران این وقفه طولانی که به دلیل یکسری مشکلات شخصی بود رو باشه.


عکس 1 :



عکس 2 :



عکس 3 :



عکس 4 :



نظر یادتون نره..!

یا حق!

نظرات 3 + ارسال نظر
gleam یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 10:38 http://gleam.persianblog.ir/

من دلم می‌خواست در عکس دوم روی صدف‌های ژلان اول فوکوس می‌کردید...

سلام ممنون از بابت نظر دادن
من سعی کردم که اینکارو بکنم ولی میزان ماکروی دوربین این اجازه رو به من نداد که هم یه کادر خوب داشته باشم هم فوکوس مناسب کنم که چون کادر مهم تر بود اون رو ترجیح دادم

gleam یکشنبه 24 بهمن 1389 ساعت 10:38 http://gleam.persianblog.ir/

منظورم پلان بود!

عاشقه چالوس یکشنبه 18 تیر 1391 ساعت 02:56

خوبن عالین مخصوصا این صدفا من از بچگیم عاشقه شمال بودم و هستم

منم همینطور.
ممنون از نظر لطفت دوست عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد