فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

مطالب جدید ...!

سلام دوستان

با عرض پوزش چند وقتی بود مطلب جدیدی روی وبلاگ قرار نداده بودم

تصمیم دارم چند عکس جدید رو به همراه یک مطلب آموزشی مفید که نوشتن آن بر عهده ی خودم بوده را برای شما قرار بدم.

امیدوارم که خوشتون بیاد و من را مثل همیشه از نظراتتون بهره مند کنید.

تا یکی دو هفته آینده این مطالب را حتما آپلود می کنم .

شما هم اگر عکس و مطلبی در مورد عکاسی و عکس داشته باشید می توانید مطالب را برای من ارسال کنید تا به اسم شما در وبلاگ بگذارم.

در صورت تمایل برایم یک کامنت خصوصی بگذارید تا به شما ایمیل بدهم که عکس ها را ارسال کنید.



با تشکر مدیریت وبلاگ پیکو.

نظرات 1 + ارسال نظر
بهروز سه‌شنبه 21 دی 1389 ساعت 23:44

درود ;

نمی خوام از کلمات کلیشه ای استفاده کنم(خوبه -جالبه و...)
در کل باید پر بار تر کنی وبلاگ رو عزیز.

انشاله موفق و پایدار باشی.

مرسی عزیز از نظر لطفت حتما سعی می کنم مطالبش رو بهتر کنم ولی خودت می دونی درس و دانشگاه زیاد وقتی برامون نذاشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد