فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

عکس هایی از طلوع و غروب خورشید

با سلام ;

در این پست قصد دارم براتون چند عکس از طلوع وغروب خورشید رو بزارم که در مکان ها و زمان های مختلف گرفته شده اند.

عکاس هم خودم بودم به غیر از یک عکس که برادرم زحمتش رو کشیده.

اگر لطف کنید و بهترین عکس رو انتخاب کنید و در بخش نظرات بنویسید ممنون می شم.


عکس اول :



عکس ۲ :



عکس ۳ :



عکس ۴ :



عکس ۵ :



عکس ۶ (این عکس توسط برادرم بهداد گرفته شده است) :



به امید دیداری دوباره.

نظر لطفا فراموش نشه.

نظرات 2 + ارسال نظر
sevda جمعه 6 فروردین 1389 ساعت 16:14

سلام . عکساتون واقعا عالی بود. فط یه سوال داشتم شما که وبلاگتون ر از طریق سایت blogskyباز کردین اخه من هر چقدر ه این سایت میرم فیلتر شده حالاچیکار کنم . لطفا جواب رو به ایمیلم بزنین . باتشکر

مهدی یکشنبه 3 مرداد 1389 ساعت 20:26 http://dlscenter.mihanblog.com

عکساتون واقعاً عالیه میخوام بدونم دوربین کانن مدل 1000 دی خوبه یا نه؟جواب رو برام ایمیل کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد