فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

فتوبلاگ عکاسی و گرافیک رایانه ای

هر چیزی که به عکاسی و فوتوشاپ در هر زمینه ای مربوط باشد

اولین سخن

با نام و یاد خدا و با سلام


        این اولین وبلاگ رسمی من در زمینه فعالیتهایم در هنر زیبای عکاسی است. امیدوارام شما و همه دوست داران این هنر از دیدن کارهای بنده لذت برده و با نظراتتان به سمت بهتر شدن کارم راهنماییم کنید.

        من در استان تهران زندگی می کنم و دانشجوی رشته کامپیوتر گرایش نرم افزار هستم و همین شاید زمینه ای شد تا در کار گرافیک هم دستی داشته باشم کارهایی شاید هرچند مبتدی و لی قابل دیدن را ایجاد کنم.

       

        از تمام دوستان که مایل اند کارهایشان در وبلاگ نمایش دهند دعوت می کنم و با کمال میل کارهایشان را با ذکر نامشون به نمایش می گذارم.

هر کس تمایل داشت می تواند برایم کامنت بگذاره و لینک عکس اش را برایم بفرسته یا خود عکس را ایمیل کنه تا براش بگذارم تو بلاگ.

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد دوشنبه 14 دی 1388 ساعت 23:39

سلام دوست من
من اولین بازدید کننده وبلاگت هستم
امیدوارم که تو کارت موفق باشی

ممنون از نظرت عزیز
همچن شما
خوش حال میشم اگه بازم سر بزنی و من را از نظراتت بهره مند کنی
امیدوارم اگه آمدی از مطالب جدید بلاگ لذت ببری

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد